ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ! |
Ενημερώσεις, νέα, δραστηριότητες, εκδηλώσεις.
|
|
Με μεγάλη χαρά υποδεχθήκαμε τη διατροφολόγο Αγγελική Κουτούζη, η οποία μίλησε για τη σημασία της υγιεινής διατροφής και των σωστών καθημερινών συνηθειών. Μέσα από μια ενδιαφέρουσα και διαδραστική παρουσίαση, τα παιδιά ενημερώθηκαν για τις ομάδες τροφών, την αξία του πρωινού, τη σωστή ενυδάτωση και τα οφέλη της ισορροπημένη ς διατροφής. Παράλληλα οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό, έκαναν ερωτήσεις κι μοιράστηκαν δικές τους εμπειρίες.
Επίσης, μας επισκέφτηκε ο κτηνίατρος Αντώνης Χατζηνικολάου, ο οποίος ενημέρωσε τα παιδιά για τη φροντίδα και την προστασία των ζώων, τη σημασία του σεβασμού απέναντι τους, αλλά και τον σημαντικό ρόλο του επαγγέλματός του. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να κάνουν ερωτήσεις και να μάθουν πολλές χρήσιμες πληροφορίες. Ευχαριστούμε θερμά τους προσκεκλημενους μας για την όμορφη παρουσία τους και τη σημαντική συμβολή τους στη διαμόρφωση γνώσεων και αξιών στους μαθητές μας.
0 Comments
Την Παρασκευή 15/5/2026 η Ε’ τάξη στο πλαίσιο του προγράμματος Ενεργός Πολίτης «Γνωρίζω την γειτονιά μου- μαθαίνω τον τόπο μου» κατέγραψε και ανέδειξε τα προβλήματα της γειτονιάς και επιμελήθηκε την καθαριότητα της.
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων "Κλιματική αλλαγή - trash art" το Δ2 τμήμα επισκέφτηκε το εργαστήριο ψηφιδωτών και έμαθε για την κατασκευή ψηφιδωτών. Ευχαριστούμε τον κ. Χατζηδαυιβ για τον χρόνο που μας διέθεσε.
Στο πλαίσιο του 'Ενεργού πολίτη' οι 3 τάξεις της Δ' Δημοτικού φόρεσαν γάντια, πήραν σακούλες σκουπιδιών και μάζεψαν τα σκουπίδια απο την παραλιακή ακτή μεταξύ του 'Νερού' και της 'Μαρίνας', καθώς και απο το πάρκο που βρίσκεται κοντά στο 1ο Δ/Σ Κω. Οι μαθητές καθώς μάζευαν τα σκουπίδια, τα χώρισαν σε οργανικά και ανακυκλώσιμα!
Ευχαριστούμε πολύ την Κα. Κική Μελιανού μαμά μαθητή του Δ2 για την ευγενική προσφορά παγωτών σε όλη τη Τετάρτη τάξη. Στο πλαίσιο του Ενεργού Πολίτη με το πρόγραμμα Φιλοξενία η Γ' Τάξη επισκέφθηκε το ξενοδοχείο KOS Divine. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στους χώρους του ξενοδοχείου και ενημερώθηκαν για τη λειτουργία της ξενοδοχειακής μονάδας. Ευχαριστούμε την οικ. Βασιλείου - Πουλιού και το προσωπικό για την άριστη φιλοξενία.
Την Τρίτη 28 Απριλίου 2026 η Β’ Δημοτικού του 1ου Δημοτικού Σχολείου Κω επισκέφθηκε τον Παιδικό Σταθμό Ζηπαρίου. Τα παιδιά έφαγαν πρωινό με τα παιδιά του Παιδικού σταθμού, τραγούδησαν και χόρεψαν όλα μαζί! Ύστερα, έφτιαξαν μικρά καλάθια, τα στόλισαν με όμορφα χρώματα και σχέδια και έκαναν ζωγραφιές με ανοιξιάτικα λουλούδια! Αργότερα, τα μεγάλα παιδιά έπιασαν χέρι χέρι τα μικρά, βγήκαν από το σχολείο και μάζεψαν λουλούδια όλα μαζί τοποθετώντας τα στα καλάθια! Τα μεγαλύτερα παιδιά έμαθαν μέσα από αυτό να συνεργάζονται και να βοηθούν! Πριν ολοκληρωθεί η εκδρομή, τα παιδιά του Παιδικού σταθμού μας χάρισαν παιδικά λογοτεχνικά βιβλία και δώσαμε ραντεβού στο σχολείο μας την επόμενη φορά! ❤️ Αθλητές και αθλήτριες της Στ' τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Κω συμμετείχαν στους σχολικούς αγώνες καλαθοσφαίρισης που πραγματοποιήθηκαν χτες 28/4/2026 στο Κλειστό Γυμναστήριο Κω "Δημήτρης Παπούλης". Τα θερμά μας συγχαρητήρια για την παρουσία όλων των παιδιών! Πριν μας προλάβουν οι διακοπές του Πάσχα, οι μαθητές και μαθήτριες των Γ' και Δ' τάξεων παρέα με γονείς και εκπαιδευτικούς έβαλαν την αγάπη και την τέχνη τους για να έχουν έτοιμες τις Λαμπάδες τους για τη Μεγαλοβδομάδα. Καλό Πάσχα σε όλη την κοινότητα του 1ου Δημοτικού Σχολείου Κώ!
Στο πλαίσιο του εορτασμού της 78ης Επετείου της Ενσωμάτωσης της Δωδεκανήσου με την Ελλάδα, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε' και Στ' τάξεων του 1ου Δ.Σ. Κω συμμετείχαν με υπερηφάνεια στην μαθητική και στρατιωτική παρέλαση που πραγματοποιήθηκε στην οδό Βασιλέως Γεωργίου της πόλης της Κω.
|
ΙστολόγιοΠεριεχόμενο αναρτήσεων: Κατηγορίες
All
Αρχείο
May 2026
|

































































RSS Feed